2021-02-23T13:52:13+02:00

תינוק חדש הגיע למשפחה וזה תמיד מלווה בשמחה גדולה, לצד הוצאות לא פחות גדולות. פעמים רבות אנחנו מוצאים את עצמנו מתפשרים על איכות הצעצועים או הבגדים של התינוקות שלנו. בחלק מהמוצרים אנחנו אולי נקבל את ההתפשרות, אבל ישנם מוצרים בהם אסור, בתכלית האיסור להתפשר האיכות של המוצרים הללו.

אז למה כל כך חשוב לבחור מוצרי תינוקות איכותיים?

עורם של התינוקות הקטנים הוא עדין ורגיש מאוד. מוצרים איכותיים עומדים בתקן איכות ומתאימים למגע עם גופם של התינוקות שלנו, מוצרים פחות איכותיים יהיה לרוב פחות נעימים, פחות עמידים בפני כביסות וכדומה. אז נכון, המוצרים הללו לא ישמשו את התינוקות שלכם לזמן רב יותר (הרי הם גדלים מהר מאוד) אבל עדיף לשמור בגדים איכותיים לתינוק הבא שיגיע" מאשר לקנות כל פעם בגד באיכות ירודה.

צעצועים איכותיים לילדים

צעצועים לתינוקות וילדים אמנם נשמעים כמו משהו שטחי המוסיף רק להנאה של התינוק, אך לא כך הדבר. צעצועים תורמים להתפתחות הילד, מוסיפים גירויים סביבתיים ונמצאים בקרבת הילד בחלק גדול מהזמן. האמת, לא רק בקרבת הילד, אלא גם בתוך הפה שלו. כן, תינוקות בחודשים הראשונים לחייהם אוהבים לחוש את הצעצועים גם בעזרת פעולת נשיכה ולכן חשוב מאוד לדעת שאנחנו קונים צעצועים איכותיים שלא מכילים חומרים רעילים ומזהמים ושומרים על בטיחותם של הילדים שלנו.

נעליים לתינוקות - לא להקל ראש בשנים הראשונות

בשנים הראשונות, הילדים שלנו מתנסים ומשפרים רבות את היכולות המוטוריות שלהם. כחלק מהתהליך, הם מתהפכים, זוחלים ומתחילים ללכת. לא סתם יש חברות המשיקות "נעלי צעד ראשון" אשר חלק מתכונתם של הנעליים הללו הן שהן גמישות מאוד, מבטיחות יציבה בטוחה ומשפרות את האחיזה על הקרקע.
לכן בנעליים - אל תתפשרו. ניתן לומר שנעליים איכותיות הן כאלו שיבטיחו יציבות לצד גמישות מקסימלית של הרגל, עיצוב לצד נוחות וכן יתאימו באופן מלא לצרכיו של התינוק שזה עתה התחיל ללכת.

מוצרים נלווים נוספים

מוצרים נוספים שאסור להקל בהם ראש הם המוצרים הנלווים שמסייעים לנו בתהליך הגידול של הילד, לדוגמה הבקבוק והמוצץ שמלווים את התינוק לפחות בשנתיים הראשונות שלו חייבים להיות איכותיים במיוחד כי הם נמצאים תמיד בפה של התינוק שלנו, הם עשויים מגומי שעשוי להיקרע ובמקרים אלה ההמלצה היא לבחור במותג מוכר ומומלץ ולא להתנסות במוצרים חדשים לפני שאנשים אחרים התנסו והמליצו לכם עליו.

בהצלחה :)