2022-03-10T12:40:48+02:00

שנת 2022 כבר כאן ואיתם דגמים חדשים של מארזים ליודלת שאסור לפספס.
הרצון להעניק מתנה מיוחדת ליולדת, במיוחד אם מדובר בחברה קרובה עולה מדרגה וכולם מנסים לחפש ולמצוא פתרונות יצירתיים. אז איך מוצאים את המוצר המושלם להעניק ליולדת הטרייה בשנת 2022 ועדיין לשמור על יצירתיות ולא להשתגע עם ההוצאה הכלכלית הכל בכתבה הבאה.

יצירתיות היא שם המשחק

אפשר לוותר על הגיפט קארד, אשר יאפשר ליולדת "לקנות את מה שהיא צריכה" - היא ממש לא צריכה את הכאב ראש של להתחיל לבחור בעצמה את המתנה של עצמה - זה לא אישי ובטח שלא יצירתי.
במקום זאת, אפשר לקנות לה מארז לידה מפנק שמכיל בתוכו מוצרים גם ליולדת וגם לתינוק שנולד.

איך לבחור מארז לידה?

קודם כל חשוב מאוד לבחור במתנה המותאמת למין התינוק. מארזי לידה מחולקים הרבה פעמים למתנות ליולדת בת ומתנות ליולדת בן, וכמובן שעשינו לכם חיים קלים יותר עם מארזי לידה יוניסקס אשר מתאימים ל-2 המינים.

מוצרים איכותיים זה חובה

מתנות לא איכותיות זה פשוט מורגש. מרגישים את זה במגע עם המוצר, באיכות המוצר ובאורך החיים של המוצר. אנחנו בקלמטינה דואגות להעמיס את מארזי הלידה שלנו במוצרים איכותיים, שימושיים, שמחזיקים זמן רב והופכים את המתנה שלכם לבעלת ערך עצום למקבלת המתנה (או למקבלי המתנה- בכל זאת מדובר גם ביולדת וגם בתינוק או התינוקת שמקבלים את המתנה).

אל תהיו כמו כולם

בגד? חיתולי טטרה? את זה כולם מקבלים והרוב קונים את המתנות האלה בדיוק באותן החנויות, דבר שיוצר כפילות במוצרים וגורם לטרטור עבור מקבלת המתנה בחיפושים אחרי החלפה או קבלת זיכויים וכו'.
מתנות ליודת ומארזים ייחודיים זה מוצר שתופס נפח גדול בחדר המתנות, בעל שימושיות רבה ומכיל בתוכו מגוון מוצרים ולא פריט אחד.

אז אם אתם מחפשים מוצר משתלם, מזמין ואיכותי? אנחנו הפתרון שלכם.
צפו במארזי הלידה שלנו ובחרו את המתנה המושלמת עברוכם.