2020-06-15T20:52:12+03:00

 

האישה שאנחנו כל כך אוהבים מתקשרת ומספרת לנו שהדבר הכי טוב בעולם סופסוף קרה – סופסוף הקטן שלה נולד, יש תינוק חדש בעולם.

אנחנו כל כך מתרגשים ואנחנו רוצים להראות זאת לאמא והאבא הטריים. בדרך כלל, הפתרון הוא פשוט מאוד. מניעים את האוטו, קונים מתנה ליולדת הטרייה ונוסעים לבית החולים לבקר אותה.

אבל רגע, בתקופת הקורונה זה לא הפתרון האופטימלי. ישנם הנחיות האוסרות ביקורי אורחים וגם בואו נודה, הבריאות שלנו עלולה להיות בסכנה בתקופה זו.

אז מה כן מומלץ?

משלוח ליולדת זה הפתרון המושלם והמומלץ בתקופה זו. ישנו מתנות רבות אשר ניתן לשלוח ליולדת.

נתחיל בשאלה: האם מדובר בלידת בן? לידת בת?

יש לנו פתרונות לכל המינים.


אז מה יש לנו להציע?

מתנות ליולדת בן

לא צריך לחשוב יותר מידי. באתר קלמנטינה מתנות לידה, יצרנו עבורכם מגוון רחב של חבילות המתאימות ללידת בנים. ישנם מארזים, משטחי פעילות, פעלולנים ועוד בצבעים התואמים למתנות לידה לבנים. העיצובים מיוחדים ויחודיים לאתר שלנו בלבד.

מתנות ליולדת בת

בדומה ללידות בנים, גם שמדובר בלידת בת, ישנן מגוון רחב של מתנות איכותיות וייחודיות התואמות ללידת בנות במגוון רחב של גדלים, מחירים שיתאימו לכל כיס.

מתנות לידה יוניסקס

מתנות לידה יוניסקס מתאימות גם לבנים וגם לבנות. זאת כדי להבטיח שהמתנה שלכם תהיה שימושית גם בלידה הזו וגם תשמש את היולדת ללידה הבאה (במידה ולא מדובר באותו המין).


למה לבחור במארזי לידה?

מארזי לידה הם הפתרון המושלם - המחירים מעולים, המתנה מכובדת (במיוחד) והיולדת תזכה לתשומת הלב שלכם בדרך כזו שהיא לא תשכח לעולם. המתנה שלכם תבלוט יותר מכל המתנות האחרות והמוכרות: ביגוד, חיתולי טטרה... במארזי הלידה המגוון הוא רחב יותר ושימושי יותר.

משלוח עד בית היולדת

הקורונה שינתה את חיינו בצורת החשיבה וההתנהגות. הימנעות מהתקהלויות היא לא מילה גסה והדגש הרב שהוטמע בחשיבה שלנו בנושא בריאותינו ובריאות סובבנו עלתה מדרגה.

משלוח עד בית היולדת או עד שער בית החולים זה פתרון מושלם, מהיר ואינו מצריך מכם לצאת מהבית ולהתחיל לחפש מתנות (המנעות מהתקהלויות כבר אמרנו?)


אז הכנסו לאתר שלנו, בחרו את המתנה שאתם רוצים ושלחו אותה ישירות לבית היולדת.

מזל טוב :)