2021-01-26T08:33:07+02:00

התינוק החדש הגיע וההתרגשות בשיאה, ובכדי לחגוג עם המשפחה שזה עתה התרחבה נרצה לבוא אליהם (כן כן, גם בתקופת הקורונה), לחבק אותם בחום באהבה וכמובן לא לשכוח מתנה מקורית וייחודית :) 

ישנם אנשים המעדיפים לשלוח זר פרחים כבר לבית החולים ואף לבקר את היולדת בבית החולים, אם כי בתקופת הקורונה ישנן מגבלות על ביקור בבתי החולים ולכן האופציה העיקרית שלנו היא לבקר את היולדת בביתה.
אגב, בתקופת הקורונה גם האירועים צומצמו עד למספר מאוד מוגבל של אנשים ולכן לא נותר לנו אלא לבקר את היולדת בביתה.

איך בוחרים מתנה ליולדת?

בשנים האחרונות, לאור הביקוש למתנות לידה מקוריות ומגניבות, מגוון המתנות התעצם. ישנן ספקים וחנויות רבות המוכרות מתנות במיוחד ליולדת או לתינוק/ת שנולד/ה.
הדרישה אולי הכי גדולה בתחום זה, היא למארזי לידה מקוריים. אפשר להבין את זה, המארז מכיל מספר פריטים בדרך כלל והוא יכול לשלב התאמה במתנה גם ליולדת וגם לתינוק או התינוקת בעצמם.


מתנה מגניבה

אז אין מה להגיד - מארזי לידה זו מתנה מגניבה. העיצוב מגניב, הפריטים יפים ומעוצבים בטעם וזה פשוט מתנה שכיף לקבל. חנויות רבות מוכרות מארזי לידה מגניבים והאמת, המחירים כל כך מפתיעים שזה עדיף מלקנות גיפט קארד (במקרים כאלה פחות נעים להביא סכומים נמוכים).

מתנה שימושית


מארזי לידה הם שימושיים מאוד - הם מכילים בתוכם מגוון פריטים שכל אחד משמש לתחום אחר.
זה יכול להיות משחק שישמש את התינוק או התינוקת ויפתח להם את המוטוריקה, זה יכול להיות חיתולי טטרה שהם תמיד תמיד תמיד שימושיים עבור האמא, פריטי לבוש, טקסטיל ועוד מגוון פריטים שימושיים במיוחד.

הטיפ שלנו - לא לקנות משהו שכבר אחרים יקנו.


אם בא לכם לבחור מתנה מגניבה שלא תיזרק ישר לארון כי היולדת קיבלה כבר 100 כאלו, מארזי לידה הם ה- פ ת ר ו ן הכי טוב שאפשר. תחשבו על זה, כמה אנשים הולכים לקנות חליפה או חולצת מעטפת, כמה אנשים יקנו שמיכה, מצעים, צעצוע, גיפט קארד או כל דבר אחר?

תמיד תחשבו מה אתם הייתם רוצים לקבל ואיך מארז ללידה הוא פתרון באמת באמת טוב עבורכם.

מקוות שעזרנו, בהצלחה :)