2022-03-22T08:37:56+02:00

השנים של הראשונות של התינוק או התינוקת שלנו הן קריטיות מאוד להתפתחות התינוק שלנו. אנחנו כהורים, תמיד נרצה להעניק לילדים שלנו את הטוב ביותר ותמיד נחפש לילדים שלנו את הצעצוע המושלם שיסב להם אושר ושמחה. אבל, לא כל צעצוע יקר או טרנדי הוא דווקא המומלץ ביותר.


ישנם צעצועים רבים, אשר הם לא יותר מרק אושר רגעי, ואין להם כל תרומה להתפתחות הילד. צעצועי ההתפתחות לעומת זאת, עוזרים לילדים להתפתחות תקינה, אשר תואמת את גיל התינוק וגם מסבים להם את אותו האושר שאנחנו רוצים להקנות להם. יש צעצועים רבים אשר מעודדים את התפתחות הילד ומסייעים להתפתחות תקינה - אז בואו נכיר אותם.

אוניברסיטה מתקפלת

האוניברסיטה, אשר נקראת גם "משטח פעילות", הינם צעצוע קלאסי ומוכר מאוד אשר מלווה תינוקות בשנים הראשונות שלהם. משטחים אלה יוצרים את הגירוי החזותי, מעודדים תנועה ומסקרנים מאוד את הילד. לרוב, צעצועים אלה מלווים את התינוק בשנותיו הראשונות ומסייעים בשלבים הראשונים של ההתהפכות, הזחילה והישיבה. 

לאוניברסיטה יש אלמנטים תלויים, גירויים על המשטח עצמו, ועוד אשר תורמים לאחיזה, לראיה ותנועה.

אל תרגישו "לא נעים" אם אתם נותנים לילד שלכם זמן איכות באוניברסיטה - המוצר הזה תורם רבות להתפתחות הילד.

שעון עץ

עוד מוצר מעולה שמסייע להתפתחות הילדים הינו שעון העץ. התפתחות המוטוריקה העדינה של הילד בשלבים הראשונים תתפתח מאוד, בהמשך תוכלו לעבוד על המספרים ואפילו ללמד את השעון.

השחלת הקוביה למקום בהתאם לצורה, ניתן גם לבנות מגדל בעזרת הקוביות של השעון ובקיצור, המון שימושים בתוך מוצר אחד שיסייעו רבות להתפתחות הילד שלכם.

ספר בד

ספר בד זו דרך מעולה לנצל את זמן השהייה בעגלה או ברכב כדי להפיק ממנה את המקסימום. הספר מועיל להתפתחות הראייה של התינוק, לסקרנות שלו ולמגע שלו. הספר עוטף את העגלה, ניתן לקיפול ולאחיזה של הילד ומוסיף מאוד לסקרנות התינוק בחודשיו הראשונים.

הספר מגיע עם ציורים שונים, בצבעים שונים ומולץ לבחור את הספר לפי מין הילוד.


מארזי לידה

מתנות לידה מכילות בתוכם פעמים רבות צעצועי התפתחות נוספים שמומלץ לתת לילד על מנת לסייע להתפתחות שלו. המארזים הללו מעולים בתור מתנה ליולדת החדשה, כי הם משלבים מוצרים הכרחיים ונחוצים לאמא הטרייה במהלך היום יום ומסייעים לה בגידול הילד ובנוסף הם מסייעים לתינוק ולהתפתחות שלו בימיו הראשונים.

אנחנו בקלמנטינה מכינות לכם מארזי לידה מקוריים ומעוצבים ודואגות להכיל בתוך המארזים את כל המוצרים המומלצים ביותר גם לאמא וגם לתינוק.