2022-04-10T17:09:43+03:00

כאשר קרובת משפחה שלנו או חברה קרובה יולדת במזל טוב ילד או ילדה שניים, חשוב מאוד שנדע לתת לה מתנה מכובדת שתשמח אותה. מה מתאים להביא כמתנה ללידה שנייה? מתנה ללידה שניה יכולה להיות למשל מתנה לילד הבכור – שיכול להיות שהוא מאוד מקנא באחות או באת הקטנים שנולדו לו. מתנה אחרת יכולה להיות מתנה פרקטית מאוד ושימושית כמו מוצצים או בקבוקים שישמשו את האם בתינוק הטרי.

למה חשוב להביא לחברה קרובה מתנה אחרי שהיא יולדת?

חשוב להביא מתנה לחברה קרובה אחרי שהיא יולדת – כי זה הגינות ונימוסים בסיסיים. אם אנחנו רוצים לשמור על קשר קרוב עם החברה שלנו, אנחנו חייבים לחשוב על מתנה יצירתית לחברה שלנו. מתנה יצירתית זו יכולה להיות תמונה של המשפחה של החברה שלנו עם התינוק הטרי או מתנה אחרת כמו למשל עציץ או זר פרחים. מתנה אחרת שיכולה להיות נעימה מאוד היא סט של קרמים וערכת טיפוח שתוכל לאפשר לחברה שלנו להירגע ולטפח את הגוף שלה.

במה שונה מתנה ללידה שנייה ממתנה ללידה ראשונה?

מתנה ללידה שנייה שונה ממתן מתנה לילדה ראשונה, כי בלידה הראשונה האם הרבה פחות מנוסה והרבה יותר מפוחדת. כאשר אישה הופכת לאימא בפעם הראשונה בחייה היא יכולה להיות מוצפת מבחינה רגשית וגם מבוהלת. היריון ולידה שיניים הם בדרך כלל רגועים יותר ובהם האם יכולה להרגיש שהיא סומכת על היכולות האימהיות שלה יותר ולכן המתנה שנביא לה יכולה להיות לפי הבקשה האישית שלה. נשים רבות מכינות רשימות של מתנות שהן היו רוצות לקבל לאחר שהן יולדות מחברים קרובים ובני משפחה כמו למשל חיתולים או בגדים לתקופת החיים הראשונה של התינוק.

איך אנחנו יכולים לשדרג את המתנה שאנחנו מביאים ליולדת?

אם אנחנו רוצים לשדרג את המתנה שאנחנו מביאים ליולדת אנחנו לא צריכים לשבור את הראש. המתנה הכי טובה ליולדת היא מתנה שמכוונת גם לה וגם לתינוק. מתנה זו יכולה להיות למשל ספר תמונות שאפשר לשים לתינוק בעגלה ויאפשר לו להירדם יותר בקלות או מתנה אחרת כמו למשל כרית הנקה. חשוב להתאים באופן אישי את איכות המתנה לאופי של האם וגם למין של התינוק.

בסופו של דבר, חשוב מאוד שנהיה יצירתיים בסוג המתנות שאנחנו מביאים לחברה קרובה שיולדת. אם אנחנו רוצים שהמתנה תהיה לא רק יפה אלא גם שימושית ותביא תועלת, אנחנו צריכים לחשוב איזה מוצרים יכולים להיות שימושיים עבור החברה שלנו והתינוק שלה. מתנה שימושית יכולה להיות מתנה כמו למשל מצעים לעריסה או בגדים לתינוק והיא יכולה להיות גם מתנה כמו כריות שיכולות לאפשר לנו הנקה נוחה יותר או מנשא שיאפשר לאם הטרייה לקחת את התינוק אתה לכל מקום.