2020-11-27T08:32:42+02:00

מזל טוב! בדיוק קיבלתם את השיחה שמישהי שאתם אוהבים הביאה תינוק קטן ותמים לעולם, ואין מאושרת ממנה. אתם רק מחכים לשמוח בשמחתה, אך בשל הקורונה הביקורים והאירועים לא תמיד מאפשרים, כל שכן לקנות מתנות בחנויות, ואם אתה כבר מגיע לאירוע, אינך רוצה להגיע בידיים ריקות.

למרבה המזל, כיום חברנו האינטרנט מסייע לנו לאתר מתנות מושקעות ומרשימות ליולדות השמחות, לרכוש אותן וגם לשלוח אותן עד למפתן דלת בית היולדת או לבית החולים. 

יש כל כך הרבה מתנות לבחור מהן. איזו מתאימה ליולדת שלכם?

צעצועים לתלייה לעגלה ולעריסה

התינוק הקטן של היולדת שלנו נחשף בבת-אחת להרבה מאוד גירויים בעולם, וחשוב לחשוף אותו בפני כמה שיותר, כך שיכיר את הסביבה שלו וירגיש בה בנוח. 
ועם זאת, לפעמים אנחנו רוצים שינוח בניחותא בעגלה או בעריסה, וצעצועי התלייה הם דרך מצוינת לשמור על תינוקות מגורים ומעוניינים גם במצב מנוחה. צעצועי תלייה צבעוניים, רכים ושמחים יעלו חיוך על פניו של התינוק, יעוררו את הסקרנות שלו וישמרו עליו שמח ומרוצה במקום הבטוח שלו. המשחקים יגרו את כל החושים של התינוק וייעלו את מהלך ההתפתחות שלו בטווח הארוך.
צעצועים לתלייה, לעגלה ולעריסה >>

מתחמי פעילות לתינוק

תינוקות עדיין אינם יכולים לנוע הרבה, אך משעמם להם לשהות כל היום לבד בעריסה. מתחמי פעילות הם דרך מצוינת לשים את התינוק במרכז העניינים ולהשגיח עליו בקלות בכל חדר בבית ואפילו בחוץ.

המתחמים הם רכים במיוחד, מלאי צבעים ומוזיקה כדי לשדר לתינוק ביטחון, שמחה ולעודד אותו לחקור את העולם שמסביבו. 

צעצועי התפתחות

כאמור, חשוב להעשיר את חייהם של התינוקות בגירויים חדשים, ומשחקי התפתחות הם הדרך הטובה והבטוחה ביותר לעשות זאת. המשחקים מחולקים לפי גילאים וחושפים בפני הילדים מוזיקה, אורות וצבעים מגוונים, במטרה לגרות את חושיהם ולעודד אותם ללמוד ולחקור את הסביבה בביטחון מלא.

המשחקים עובדים על חושי הראייה, השמיעה ובשלבים מאוחרים יותר גם המישוש. בחרו צעצוע התפתחות מכאן>>

מארזי שי ללידה

למה להתלבט, כשאפשר לפנק את היולדת ואת התינוק החדש דנדש שלה בכל טוב?! כיום, מאוד פופולרי לקנות ליולדת מארזים מהודרים ומצוידים של אביזרים לתינוק, העונים על צרכים רבים של אם טרייה.

המארזים מכילים צעצועים רכים, נחשושים, שמיכות, חיתולי טטרה, צעצועים ומשחקים שהופכים את חייה של היולדת לקלים יותר ואת חייו של התינוק למלאים יותר, מאושרים ומלאי גירויים.   
יש לנו מארזי לידה מדהימים להציע לכם. לחצו כדי לראות.

קיימות כל כך הרבה אפשרויות, שכעת נותר רק לבחור. נסו לחשוב מה יהפוך את היולדת שלכם למאושרת יותר, על מה חשבה יותר ובמה התמקדה פחות, מהם המוצרים שיהפכו את החיים שלה לפשוטים יותר בתקופה הזו ואולי גם יחסכו ממנה כמה נסיעות לסופר?

כל מתנה שתבחרו תעלה חיוך על פניה של היולדת, שתוקיר לכם תודה על מתנה כה יפה שנשלחה בדיוק בזמן.